GIVE ME!!!!!!!!!!!!

Snälla jag ber er. Om alla som läser min blogg hjälps åt och ger en liten slant var och köper min en pomeranian så skulle jag bli så sjukt glad att jag skulle typ dö. Helt seriöst. Det är min dröm hund. Att ha en liten sådan fis skulle göra mig så otroligt glad. Jag vet att vi har sagt att vi ska vänta. Men jag kan inte beskriva hur mycket jag saknar att ha hund. och en pom (dvärgspets) är verkligen en hund jag har drömt om så sjukt länge.

Jag vill helst ha en tik. Med mycket hår och helst röd. Alltså nu tror jag ju självklart inte att någon helt seriöst skulle gå och köpa en hund till mig bara sådär. Men man kan ju alltid försöka right?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0