gå och lägg dig

Nu ska vi sova. Jag har skit ont i ryggen efter en lång dag av bära nästan 9 kilos bebis. Vi har ätit jätte god kycklinggryta och både jag och älskling är skit trötta. James sover redan. Han har börjat somna så konstigt. Han lägger sig Raklång utmed kortsidan av sängen så att både han huvud och fötter nuddar spjälorna. Om man flyttar på honom så flyttar han tillbaka. Det konstiga med detta är att han oftast bara gör det när han sover om natten. Nästan aldrig på dagen.

Leo har humor han... hehehe..hehe..heeee...

Jag och Jamsie åkte iväg till mamma. Jag hittade inte hans orange mössa och den blå ligger i tvätten så han fick nöja sig med jordgubbsmössan.

Vi lämnade Leo hemma. Han skulle på bandy. Alltså är det inte lite nördvarning på att spela innebandy. Vem fan gör det liksom. Min pojkvän tydligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0