Fortsättning på dagen

Jag har satt på en tvättmaskin, Plockat in alla kläder från badrumsgolvet i antingen hyllor eller ner i tvättkorgen, Jag har plockat undan i köket, hallen och vardagsrummet. Nu ska jag ta ut damsugaren och damsuga av allt. sen vaknar antagligen James. Då kan jag ta hans rum. När Leo vaknar ska jag ta sovrummet. Jo för han sover fortfarande.
 

Före och efter bilder.











Ok det där som ni nyss läste och såg skrev jag för egentligen 40 minuter sen. Nu så är alla damsuget och skurat. Leo har äntligen gått upp och James också. Vi har ätit frukost också. Nu är det tv som gäller.



Leo  sitter och skriker i soffan james ligger brevid på golvet och jag sitter här och bloggar.

Leo- Hjälp! Elli! Hjälp! James har dregglat spya ut på hakan!

Jag går och hämatr en handduk och torkar bort det.

Leo- Elli hjälp! Det kom spya på kudden..

Jag går och torkar

Leo- Elli hjälp! James ligger med magen på golvet han blir kall lägg honom på fällen!

Jag går och lägger James på fällen.

Har jag sagt att Leo satt och gjorde ingenting i soffan precis brevid James?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0