forts.. fläckiga kläder

Jag trodde aldrig att det skulle bli en sån debatt om detta! Men ok. Jag har inte menat något illa eller menat att mammor som inte har fläckiga kläder är sämre än mig. Jag menade bara att jag inte lägger ner tid på sånt. Kläderna blir ju faktiskt inte förstörda heller. Dom är rena. Dom blir bara färgade. Alltså fläckiga. Och som jag sa så har han oftast vissa tröjjor på sig när han äter. Om jag skulle springa förbi "tröjjhaklappar" så skulle jag med all säkerhet köpa sånna. Så tack för rådet. Jag kanske till och med börjar spruta saker på kläderna och försöka få bort fläckar. Men nu gör jag inte det. och så är det. Det är sån jag är. Sålänge mitt barn är rent, mätt och mår bra så är jag nöjd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0