Första tanden!!!

Jag kom nyss hem från bion. Leo ångrade sig för att jag tydligen är manipulerande. Filmen var underbar. Boken är nog fortfarande bättre. Jag skrattade och jag grät. M jo jag grät som ett fån. Fy vad jag grinade jag kunde inte sluta men när jag väl lyckades och torkade tårarna så såg jag helt ok ut. sminket var perfekt. Wohoo.


Men ja snälla Lihn passade James. Och nu när jag kom hem och James tuggade lite på mitt finger så kände jag en väldigt vass sak i munnen. Han har fått sin första tand! Min lilla sötnos. Han gillar inte när man pillar i munnen när det inte är på hans villkor så jag har fortfarande inte sett den men jo. Jag vet att det finns där. Det var en tand. En liten vass mini tand. Nu ska jag umgås med James som jag nästan inte har sett på hela dagen. Snart ska väl han sova. Leo kommer nog hem snart också (han kör lihn hem) så han också kan säga hej till James.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0