En lista

En jävligt rolig lista kan jag tilläga. Jag tog den från engla.

Lovar du att vara ärlig? Ja

Du heter: Marie Louise Ellinor Coleman

Smeknamn:  Elli. Strulmajja, dumhuve, mamma....m.m. kärt barn har många namn

Låt som när du är ledsen sörjer till?: Broken med seether och amy lee

Beroende av: Godis, Cigg och luft

Vad tror folk om dig?: Att jag är en bortskämd skit unge som snackar skit om allt och alla, är rätt korkad och en stor tönt.

Stämmer det?: JA! hahaha Nja lite kanske men inte allt.

Vad får du oftast komplimanger för?: Mina ögon och min rumpa haha min hals och nacke av någon anledning, mina ben och att jag är en milf

Vad säger du för att imponera på någon?:  Hej jag är läkare brukar jag säga. Fast det är ju lögn och jag säger det inte så ofta.

Hur imponerar man på dig?: man kan ta en körsbärssjälk och stoppa in den i munnen och knyta en knut på den med tungan. DET kan jag göra Mohahaha slå det ni! jag gör det fortare än britney i womanizer.

Brukar du skratta för dig själv?: Haha ja!

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: Hej, hur är det med James?

Var bor du?: Stockholms län bitch

Trivs du där?: nja. inte just i denna skit håla. men är en stolt 08 iaf.

Äger du några converse: Nej jag hatar converse. Om jag skulle köpa de skulle de bara vara för att det är skönt men sålänge jag hittar andra sköna skor så sätter jag aldrig på mig ett par sånnadär fula saker.

Sprit, cider, vin eller öl: cider och sprit

Brukar du bli för full: Nej inte nu längre. Nu blir jag lagom full.
Vad har du för mobil operatör: comviq

Är du allergisk mot något: ja getingar, jorgubbar, äpplen och hö

Har du haft sex idag: nej

Hur svarar du i mobilen: hallå
Vem ringde du senast?:  Leo, men bara för att han inte kunde hitta sin mobil.

Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Det säger jag inte :P

Antal timmar sömn inatt:  Ingen aning somnade kanske 1 vaknade vid 6-7

Sov du ensam: Nej med leo och tea

Brukar du komma i tid: Hahaha nej aldrig

När mår du bra: När allt går bra och alla är glada. alla jag tycker om alltså.

När blev du fotad senast: I fredags av emma drinkbilden 

Hur känner du dig nu: Ganska ok.

Vanligaste färg på dina kläder: Vet inte
Vad tycker du om fötter: Usch inget jag vill ha runt mig

Vad saknar du: Att allt är bra

Hade du en bra kväll igår: ja

Favorit dryck på morgonen: juice

Rakar du benen: Ja

När brukar du oftast gå och lägga dig: Vid 24

Är du blyg?: ibland

Sysslar du med någon idrott: Nej

Vill du hellre ha mail än brev: Ja
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ja

Har du spytt offentligt: ja

Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: Jag skulle nog runka. hahaha. och sen typ slå ner nån. och kissa. prata med jätte mycke basröst. lyfta tunga saker. och testa min g punkt i rumpan.

Är du nöjd med ditt liv: En del av det. men det finns saker som skulle kunna förbättras

Är du bortskämd: Ja

Vad gör du i morgon: vet inte

Vad är det värsta du vet?: Människor som skadar djur och barn

Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka?: inte så mycket nu längre

Vilken kändis tycker du är en bra förebild?: Mamma becka. Är hon en kändis?

Vad längtar du till?: sol och sommar och vm i fotboll!!

Har du bra vänner och äkta vänskap?: nej

Vad använder du för shampoo?: Barnängen eller fruktis

Vad är det finaste du fått?: James

En speciell dag du minns: jo många tex när jag födde james

Hur gammal är du: 20

Tycker du om någon just nu: Ja

Du samlar på: damm

Gröna eller röda äppeln: Knallröda

Vem ringer du när du är arg/ledsen: Ingen

Gillar du golf: Nej

Vilken tid gick du upp idag: jag sa ju det 6-7

Har du sovit i din egna säng inatt: ja

Har du strumpor på dig nu: nej

Är det okej att gråta: ja men bara om man är tjej hahaa

När grät du senast: Igår när jag kolade på repsisen av greys anatomy.

Vad skulle du göra om du vann en miljon: oh de du

Bär du glasögon eller linser: Nej

Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: nej

När går du upp ur sängen en helgmorgon: 6-7 när james vaknar

Har du piercing: Hål i öronen.

Vill du gifta dig: ja

Vill du ha barn: Har redan barn men jo jag vill ha mer

Solar du ofta: Nej, inte just nu har inte tid

Är du bra på att laga mat: Nej men jag försöker och leo nickar och säger att det är gott samtidigt som han föröker sitt bästa för att dölja sina kväljningar haha

Är du flygrädd: Livrädd!!

Hur vig är du: som en valross

Är du musikalisk?: ja som fan ahhaah

Vad dricker du helst när du är törstig: saft

Vilken är din favoritglass: calippo

Tror du på ett liv efter döden: nej hoppas inte det iaf

Tycker du om sushi: Nej

Vad äter du helst när du ser på film: Godis, popcorn

Bor dina föräldrar tillsammans: Nej tur det

Har du tandläkarskräck: ja

Är du morgon- eller kvällsmänniska: kväll

Vilken ögonfärg har du: Gröna

Har du någon gång gråtit dej till sömns: Ja
Biter du på naglarna: Nej fan va äckligt

Röker du: Nej jag har slutat ehe he he he he eeeeeeeh

Hur ofta tränar/motionerar du: Jag går mycket ja hatar att åka buss och jag har inget körkort så jag går överallt.

Senaste låt du hörde: poker face med gaga


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0