Den enda normala från Uddevalla

Ikväll kommer Carolina. Hon har jag känt sen jag var bebis. Trodde jag liksom men nej. Tydligen träffade jag typ inte min farmor eller var i uddevalla på ett ganska bra tag när ja va en nyföding. De var familjebråk. Men aja. Jag har iaf känt carro sen jag var riktigt liten. Åhon kommer ikväll. De ska bli roligt. yesyes. Jag var uppe tidigt imorse. James har somnat om nu. Jag ska leta efter mitt pass för jag ska till banken idag wiihooo! Det är så konstigt att en sådan liten grejj som att ta sig till märsta har blivit skit jobbigt för mig. Jag hatar verkligen att åka buss med bebis. Usch och fy...



Detta har hänt under dagen.

Jag måste städa här också innan Carro kommer. Det ligger kläder exakt överallt. Det ligger liksom kläder på köksgolvet. Dont ask me why. Men jag börjar med städningen så hittar jag troligtvis passet medans. Om jag har tur.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0