Bajskväll

Redan när jag satte mig på bussen så ångrade jag mig. Så det blev en vädigt snabb utgång. Nu är jag hemma och ska äta korvstroganoff. mums. Min söta katt satt och väntade på mig och snart ska jag sova. Oj shit jag glömde ringa Leo och säga att ja e hemma. Jag skriver ett sms istället. Palla väcka plutten när han ska jobba.
Jag tycker faktiskt synd om dom som är ute ikväll. Dom kommer slösa en massa pengar och sen stå och frysa och till sist må illa som fan. Jag har inte slösat ett öre nästan och jag sitter i min varma soffa med min varma kissemisse och äter musig mat och snart ska jag krypa ner i min varma säng. Det enda som saknas en min varma Leo.

Jag drack ens tor cider innan vi gick till bussen. Jag drack aldrig upp hela. Den står i köket nu. Men det rymdes 3 cider i glaset.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0