Tillbaka

Nu har jag kommit hem från Banken. En annan sak som jag ska ändra på är ju att hålla avtal. Och Jag somnade faktiskt en stund efter att jag skrev att jag skulle till banken. Sen när jag vaknade tänkte jag att "hmmm jag skulle ju kunna göra det imorgon". Men nej. Nya Elli ska göra saker på en gång så att dom blir gjorda. Så nu har jag min lilla dosa. Och en helvetes massa papper. Nu ska jag sätta in dessa papper i pärmar. Otroligt roligt. Fast jag funderar på att byta den stinkande bajsblöjjan som står brevid mig först och sen kanske laga lite mat till mig och James.

Just det söka jobb vare också. Det gör jag efter maten. Imorogn måste jag ringa in till komunhuset och snacka dagis med dom.

Alltså en fett konstig sak e att mina läppar har blivit torra. På vintern brukar dom bli det men nu liksom det är ju sommar. Jag fattar inte. Jobbigt är det iaf.

Jag LOVAR också att jag ska ta kort på allt det där som jag köpte för hundra år sedan men alltid glömmer. hahaha

Kommentarer
Postat av: angelica

Nice :)hoppas det är fint väder imorn så man kan va ute annars får vi leka inne hehe..



skall flytta till sleipner med jessica o linda.

2009-06-08 @ 17:04:09
URL: http://snultan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0