Onsdag morgon

Fan vilken jävla pissig morgon. Vaknade av att mamma ringde och tjaffsade. Sen vaknade Leo och var försenad. Sen såg hur jävligt väder vi har här i sigtuna idag. Jävla skit väder. Jag har ingen som helst lust att klä på mig och gå ut med hunden kan jag säga. James har precis ätit frukost och nu ska han kläs på.
Jag ska städa upp lite här hemma, sätta på en tvätt och sånt. Sen tror jag att linda ska komma hit. Jag hoppas det iaf för annars kommer jag ha det skit tråkigt här inne.

När det är sol ute så är det lugnt att inte ha något att göra för då går man ut på en fin promenad eller lägger sig på gräset och solar. Men när det regnar så är man ju fäst vid sitt hem. Det roliga är att inte ens ronja gillar skitväder. Så hon är helst inne också när det är som det är idag. Men hundjäveln måste ju göra sina behov.


Jag och James alldeles nyss.


Nej nu ska vi sätta på oss kläder och springa ut med hunden så att man har det avklarat. Jag skulle ju sluta skjuta på saker och få allt gjort på en gång.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0