Midsommar va?

Midsommar.... Midsommar är som valborg, väldigt överskattat. Jag vet inte alls vad jag ska göra idag. Det är pissigt väder ute (Vilken överaskning). Ingen barnvakt har jag ikväll heller så dagen lär ju se ut typ såhär. Gå ner till sigtuna och dansa med James runt stången, komma hem, göra lite skit och sen placera min rumpa i soffan och stanna där tills James har somnat för att sen gå och lägga mig själv.
Hoppas ni har en roligare midsommar.

Jag har fått nya skor av mamma. Hon hade läst att Hannah Graaf tyckte att det var bra skor att gå med barnvagn i. Så då köpte hon likadana till mig.


James igår.


Jag igår


Kattungarna idag.

Jag har bäddat åt dom i james utvikbara säng.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0