Kul väder vi har här

Jag har städat typ hela lägenheten. Jag funderar faktiskt helt ärligt på att ta tag i förrådet idag. Leo har nu förföyttat sig från soffan till sängen. Han vill inte att man rör vid honom. Antingen så är han sjukt bakfull är jävligt förbannad på mig. Eftersom jag bara har varit snäll så antar jag att han är sjukt bakfull.
Eftersom det inte finns något intresant att göra här så funderar jag på att gå ut i regnet om jag inte städar förrådet. Om jag ska städa förrådet blir det ju en massa spring in och ut till soprummet och då måste ju någon passa James. + att jag tror att det finns 1000 spindlar där inne så jag vet inte ens om jag törs gå in där och rota. jaja vi får väl se vad som händer. Men som sagt inte någonsådär otroligt händelserik dag idag.

Bilder från igår




Jag och Ronja gick på promenad medans James och Leo sov.





Kommentarer
Postat av: angelica

e ni tillsammans nu? :)

2009-06-13 @ 16:40:46
URL: http://snultan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0