Kattungar!

Grattis Tea!
Tea födde i natt.
Jag var hos mamma och när jag kom hem och skulle lägga James i hans säng så låg Tea där och krystade. Men hon flyttade på sig och la sig mitt på golvet.
Jag la dit en massa filtar och Tea födde ut en lite kattunge som såg precis ut som henne. Jag tyckte det var så läskigt för ungen satt ju fast i navelsträngen och tea reste sig och började gå runt lite med ungen släpandes efter sig. me sen åt hon ju upp allt. Uuuuuuu moderkaka och allt. en lämnade jag henne ifred. Nu i morse låg det 2 till små ungen och alla åt och var glada. " ser ut exakt som Tea och en ser ut som henne fast mycket ljusare. Idag ska dom få små namn. Kom med namnförslag. Eftersom vi inte vet om de är honor eller hannar så måste det vara ganska "åt båda hållen namn" Ty som kim är för människor.
Och för er som undrar. Nej, pappan till kattungarna har inte hört av sig. Jag vet inte ens om Tea har berättat att hon är gravid. Men herregud liksom det här är Sigtuna! Rykten sprider sig ganska fort här så han borde ha fått höra det. Men Tea klarar sig ändå.

Här kommer en sjukt äcklig bild på en moderkaka som Tea lämnat på mitt golv. Hur fan ska jag få upp den där då. UUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUH! Ni som vill kan klicka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0