Jag visade rumpan för 30 000 pers igår.

Igår var vi ju på Bruce Springsteen. Han var mycket bättre än jag trodde men fan ingen gud som vissa ville påstå. Jag försod iaf att mamma är kär i honom.
Han är typ sjukt glad och ja något som jag inte vet ordet på. Man blir iaf kär i honom. Han betedde sig precis så som man vill att en "kille, man" ska bete sig. Och han var snygg. Han var snygg som fan för att vara 60 bast.

Jag har världens största skavsår idag eftersom jag stod upp igår i 10 centimetersklackar i minst 5 timmar. Men vi hade rätt dåliga platser så jag behövde de där extra 10 centimetrarna till att se lite av konserten. Jag hade också kjol på mig vilket visade sig vara ett dåligt klädval. Leo skulle lyfta upp mig. Eftersom Leo är lång så tyckte jag att det var en bra idé. Men när jag var där uppe så högt upp i luften att jag nästan fick svindel så märkte vi att min kjol åkte upp så där var jag upp i luften och visade rumpan för 30 000 pers. Nu tror jag ju självklart inte att alla 30 000 såg min lilla rumpa. Jag har nog tur om det var 50 som hade ögonen på den. Men visst är det en fin tanke? Att 30 000 skulle ha stått på en plats och för några sekunder fått se min rumpa. Min rumpa skulle alltså vara känd ett litet tag. Och eftersom det är min rumpa så betyder det att jag skulle vara känd ett litet tag.

Publikbilder











På väg hem


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0