Jag stjäl från Snultan

Namn: Elli
Skostorlek: 36
Hårfärg: Gul?
Är du kär i någon: Jag är helt otroligt kär
Tycker andra att du är attraktiv: yes idag fick jag höra från söta Anna att jag är en sexy mama
Dricker du: Nej inte just nu
Använder du droger: Nej huuujedamig
Röker du: Njejj
Vilka skor använder du: vita ballerinas

Har du någonsin...
Gråtit över en pojke: Senast idag

Gråtit över en flicka: Aldrig
Ljugit för någon: Ja
Blivit arresterad: Ja
Varit i slagsmål: ja

Vem..
Älskar du: Leo och James

Avskyr du: Mig just nu
Delar du mest minnen med: Vet inte men jag säger Anna för vi pratar mest minnen
Stör du dig på: Folk som klagar på att James har olika strumpor
Lagar mat: Jag och Leo
Diskar: Jag

Kläder...
Vad använder du just nu för jacka: Min svarta lammskinn

Favoritfärg på kläder: Alla
Favoritaffärer: Gina, H&M
Hur mycket köper du kläder för i månaden: Olika
Favoritmärke: :P

Ditt rum
Stort,litet eller mittimellan: Lagom

Vilken färg på väggarna: Hemma hos Leo blå, Hemma hos mamma gröna
Vilken färg går i rummet i övrigt: Hemma hos leo vitt spackel, hemma hos mamma vitt tror jag
Favoritmöbel i rummet och varför: Sängen hos leo alltså i rummet hemma hos mamma finns det bara en spjälsäng och ett gammalt skrivbord.
Vad har du där inne av följande,
Tv:
nej
Dator: nej
Stereo:nej
Video/dvd: nej
Telefon: mobilen
Vad gör du oftast i ditt rum: Sover och har sex
Vem förutom du brukar sova i din säng: Leo och ronja ibland tea

Socialt..
Hur ofta festar du och vart brukar du gå:
Typ nästan aldrig. Vi går väl till bajs kc
Senaste konserten du var på: OMG jag kommer inte ihåg
Pub/krog eller nattklubb: nattklubb
Tar du droger och isåfall i vilket syfte: nej
Privata festar eller ut: ut
Vad är syftet med att du festar: att ha kul
Dansar du mycket:ja

Kommentarer
Postat av: angelica

Stör du dig på: Folk som klagar på att James har olika strumpor





haha det är ju gulligt :D

2009-06-04 @ 10:12:56
URL: http://snultan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0