Jag har också varit fjortis

Herre min skapare!
Jag gick igenom alla mina mail och hittade mitt användarnamn och lösen till snyggast.se. En riktig fjortissida! Jag loggade in och kollade mina bilder. Oh shit säger jag bara.... När ni tänker er fjortisbilder så har ni ingen aning om vad en riktig fjortis bild är tills ni ser mina,. Hahha
Blond (eller snarare gul), putiga läppar och världens "Hej jag är dum i huvet kom och hjälp mig" blick.
Mina ögon ser helt uppspärrade och korkade ut. Jag fattar inte att jag seriöst har lagt upp denna bild och tyckt att den e?? Hm a vad? Snygg? Nej så dålig smak kan jag inte ha haft. Seriöst nu. Hahaha a här kommer iaf en RIKTIG fjortisbild och bilder på hundarna. Nu ska jag radera alla otroligt hemska bilder på mig.
Ni borde älska mig för att jag bjuder på det här!

Här kommer fjortisbild number one.


Här kommer en annan sjuk bild? Vad är meningen med denna bild liksom? Att visa upp min enorma klyfta? Jag har ju liksom inga tuttar här? Jag tror jag var typ 14. Varför lägga upp denna bild? Jag är riktigt dum i huvudet.
Jag har för övrigt på mig halsbandet på bilden, min mammas dophjärta. och kjolen har jag också kvar hahha. Och jag gillade faktiskt mitt hår på den tiden. Tjockt och bra färg.


Nu kommer en bild på mig och min Inya Underbara Inya.


En till bild på vackraste, fina, älskade min åh så bästa Inya. Jag saknar dig så mycket vännen. En av anledningarna till att jag tycker om Ronja så mycket är att hon påminner mig sjukt mycket om Inya. Hon beter sig på samma sätt.


Och så en bild på mig och sushi. Min pekingese. Hahaha ja, jag har haft många hundar. Jag tror detta var när vi hämtade hem honom.


Den här bilden låg inte på snyggast och jag tror jag har lagt upp den på bloggen ändå men det är verkligen den sötast bilden på sushi ever.


Och vi avslutar med en bild på min råtta fisen. För råttor har jag också haft hehe,. Jag hade en kompis till fisen som hette skrutten.


Leo var ju som sagt ute igår kväll. Han kom hem klockan halv 6 imorse. Han gjorde en skål med flingor och mjölk och somnade med den i soffan. Jag gick upp och bad honom lägga sig i sängen. Jag ville ju gosa och kramas. Jag lockade till och med, med lite klia på ryggen. Han sa att han ville ha vatten. Det stod en flaska med saft på bordet så jag gav honom den. Alltså jag höll den mot hans mun för Leo kan ju inte hålla en flaska själv. Han putta bort den och sa usch äckligt. Så jag gick in till köket ramlade över diskmaskinsluckan eftersom det är jätte mörkt i köket för lampan har gått och Leo vägrar byta den. Men anyway jag fixa ett glas med vatten "matade" Leo med vatten och han slog bort glaset och sa usch för varmt jag vill ha kallt vatten. Det otroligt roliga med detta var att jag igår kväll satt och såg på någon tråkig film "att göra en pudel" Där det var en gammal kärring som sa typ exakt likadant. Hon fick kallt vatten och sprtutade ut det för att hon ville ha varmt sen fick hon varmt och då var det för varmt. Leo gjorde exakt likadant. Nu kan jag tykca att det är kul men då var jag skit sur. Jag klallade honom idiot och gick och la mig med gosiga Ronja i sängen istallet (Ja leo jag tog upp henne i sängen!) När jag låg där började leo ropa. Elli elli elli var är du? Var är jag? Oh i mitt vardagsrum. Jag trodde jag var hemma hos marcus,

Nu ligger han kvar i soffan och snarkar. Hoppas han får ont i nacken och en redig baksmälla.

Kommentarer
Postat av: angelica

hahahaaha kul =p



svar:ja de låter som ett skön ställe o somna på =p

2009-06-13 @ 09:26:56
URL: http://snultan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0