Isbiten

Jag blev väckt av en huttrande James. Han hade sparkat av sig täcket och nu låg han och frös. Detta hände runt klockan 4. Jag tog upp honom i vår säng och gosade och värmde honom sen gjorde jag en ny flaska och han somnade om i sin egen säng.

Vi har precis duschat jag och James. När vi kom ut ur duschen så hade mamma varit förbi och slängt av hunden. Mamma kör den där ringa på klockan öppna dörren och sen dra fort som satan grejjen.
 
James sitter och skriker på golvet. Alltså inte gåter utan han skriker bara. Jag tror att han är på dåligt humör. Det har varit gnäll hela morgonen. Från både James och Leos sida.

Nu ska jag sminka mig m.m. och sen gå hem och vänta på att Angelica ska ringa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0