Ikväll

Jag glömde faktiskt vad det var jag köpte som jag skulle lägga upp bilder på men här kommer en del av sakerna. Eller ja dom sakerna jag kom ihåg.
En väska.

En korsett, en bh och ett par matchande trosor köpte jag också men ni får inte se bilder på bh.n och trosorna för trosorna ligger i tvätten och bh.n har jag på mig :P

2 par skor åt James. Ett par som passar och ett par att växa i.



Min Tea börjar bli riktigt gravidtjock nu.

Jag fick föresten blommor av Annas mamma. För typ en vecka sen. Titta Anna! Dom har inte vissnat helt!


James nu ikväll.




Innan ni komenterar. Nej ölen är inte öppnad. Och nej vi lät inte heller James sitta med ölen hur länge som helst utan han tog den från bordet (OÖPPNAD) och började gnaga på den han tycker ju att det är skönt för den är kall.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0