I cant stop crying

jag gråter konstant. Jag borde dö av uttorkning snart. Snart kommer M och L hit och peppar mig. Det känns iaf bra. För jag känner mig så sjut ensam just nu. Jag längtar tills imorgon för först ska jag hem till Angelica och sen ska jag träffa Anna. Det känns bra. det är bättre att göra saker än att bara sitta inne och tänka på allt skit. På hur jag har förstört en av dom viktigaste sakerna i mitt liv.

Jag har förövrigt ett andra hål i mitt högeröra som jag hade glömt bort. Jag trodde det var typ igenväxt eller nåt. Jag har inte "använt" det sen jag var runt 14. Men idag så åkte ett litet örhänge in. Trevligt. Jag måste hålla igång nu. Jag måste hitta på något att göra på lördag och söndag. Och resten av nästa vecka. och varje dag därifrån också. Så kom igen gör något. med mig alltså. ge mig en skattkarta så jag har något att lägga mina tankar på.

Kommentarer
Postat av: erica

vet att vi inte har träffats så mycket och har aldrig hittat på något tillsammans, men om du vill så kan vi ses någon dag? :) Kraam

2009-06-05 @ 09:04:15
URL: http://nika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0