Hahaha



Anonym om Vecka 9:
varför lägger du ut massa inlägg om vad som händer med en kropp, beroende på vilken vecka man är i?



Är ni verkligen så korkade? Alltså ni läsare. Kom igen nu. Fundera lite grann. Tänk på mig och min umgängeskrets. Det var verkligen en Hahahahaha fråga. Särskillt som att det här måste ju verkligen vara en ny läsare eftersom att jag har svarat på frågor som "Är du gravid?" massa gånger.


En annan sak är att Sigtuna är en jävla håla. Har inte folk ett eget liv. En massa folk som inte känner mig tycker att det är kul att gå runt och berätta en massa saker om mig. Otroligt underhållande. Är jag verkligen så speciell? att ni måste gå runt och prata om mig varje dag pch lägga ner en massa tid på mig.
Anledningen till detta arga inlägg är av ett visst samtal från min mamma.

Jag har fortfarande ont. Jag har mer ont idag än igår. Det var med stor möda jag kom upp på den här stolen vid datorn. Jag kryper iställer för att gå. James är på Leos jobb idag. Skönt. För jag gråter verkligen så fort jag rör mig. Jag har så in i helvetes ont. Jag tänkte inte blogga idag men av det där samtalet så blev jag så förbannad så jag blev driven av ilska sätta mig vid datorn. Nu ska jag lägga mig i duschen igen. Jag har fått några alvedon som jag ska svälja och blandningen varmt vatten och alvedon borde göra gott för lilla magen.

Kommentarer
Postat av: ewelina

men det är ju bara idioter som håller på sådär.. sånna som har ett sånt tråkigt liv att dom måste prata och lägga sig i andras. skit i dom.

2009-06-12 @ 16:59:36
URL: http://eeweliina.blogg.se/
Postat av: froidan

Vet du ej varför du har ont? :S Borde kanske åka in om det fortsätter!

2009-06-12 @ 17:07:50
URL: http://froidans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0