Fortfarande ont som in i helv..

Här har ni små söta bilder på sötnosarna.




Sånt här gör jag när jag har tråkigt. Pysslar men konstigheter. Ser ganska "juligt" ut men va fan jag hitta inget annat att sticka ner i den där jävla krukan och har man tråkigt så har man!



Just nu ligger jag på en madrass på golvet inne i James rum. Här kan han leka fritt och det finns inte så mycket som kan skada honom. Så det är lättare att passa honom här inne när man inte kan röra sig. Just nu tycker han ju att det är jävligt intresant med alla sladdar till datorn som han försöker dra ut. Men det är ändå sjukt mycket skönare här inne. Alla hans leksaker finns här inne. Oh vi har ju faktiskt en sån där matta med vägar och hus och äffärer på. En lekmatta tror jag att det kallas. Men Kiara skita ner den liksom alla andra mattor i nåran lägenhet så alla mattor står ihoprullade inne i förrådet för att vi inte har pallat att lämna in dom för tvätt. Men det ska jag fan göra.

Sen ska jag också tvinga Leo att måla sovrummet. Jag ska fixa barnakt så kan vi hjälpas åt. Jag tror det skulle vara kul. Att måla ihop. Jag är ju inte den duktigaste målaren kanske men min pojkvän är ju världens bästa målare så tillsammans kanske vi blir en medelmåttig målare. Hahaha kanske det är bäst om jag bara tittar på.
Men det är väldigt kul att fixa saker ihop. Det skulle vara så skönt om lille Jamsie gubben ville sova en stund så att mamma också kunde sova. Jag skulle kunna somna här och nu. På en liten minimadrass på golvet. Åh det skulle vara så skönt.

Om jag ska beskriva min smärta så är det som att varje gång jag rör mig typ inte armen men kroppen så att min mage spänner sig lite. Då känns det som att någon med stora varma (stekheta) händer vrider om min mage, Det bränns så att det nästan svider och jag kan inte andas. Nu ska jag sluta det blir för jobbigt att hålla bort James från sladdarna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0