För James skull

Jag har såååååååå ont! Förlåt att jag tjatar. Men jag såg att solen tittade fram. Så jag tänkte passa på att krypa ut med hunden till lekplatsen. Det var kallt ute ändå (trodde jag). Så jag hade tjock tröjja och skinnjackan på. Jag satte på James varma kläde också. Sen märkte ja hur varm han blev. jag tog av honom alla varma kläder och jag såg att alla gick runt i t-shirt. Är det så varmt? För jag frös. Har jag feber?

Vi kom iaf fram till lekplatsen och James kröp runt och lekte. Stog upp själv utan att hålla i sig (!).
Jag försökte fång det på bild men det gick inte så bra.






Jag är hungrig men jag vet att om jag lyckas få i mig något så kommer det bara upp igen på en gång. Kan jag inte vara frisk och må bra någongång. Det borde plockas och städas här hemma också. Men efter den där lilla promenaden så är jag helt slut i kroppen. Nu vill jag lägga mig ner och dö. Snälla sov lite James!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0