Filmkväll va?

Min käre pojkvän bestämde att vi skulle kolla på tomb raider. En grymt dålig film med en sjukt vidrig människa. Ja, jag pratar om Angelina. Jag har aldrig gillat henne och hatade henne ännu mer efter att hon stal Brad från sötnosen Jennifer. Att min kära pojkvän efter att jag sagt att jag inte vill se filmen och att den suger, säger att han vill se filmen för att Angelina är så sjukt snygg i den gör mig bara gråtfärdig och illamående. Jo, jag är väldigt hormonell. Min pojkvän verkar inte fattat det. Och vem fan i helvete säger till sin flickvän att en annan brud är sjukt snygg. Idiot.
Han kan ju ha en trevlig kväll med fula rövfejset Angelina. Fuck him.
Jag ska sätta på mig byxor och en varm tröjja sen ska jag gå på långpromenad med Ronja. Så kan Leo sitta framför tv;n och runka. Alla är fans juka i huvet idag. Jävla retards. Här bestämmer man sig för att mysa ner sig i soffan. Vilken underbar kväll. FAN!

Är det här eran bild av Angelina?


Det här är min..


Jag är typ arg nu. seriöst. förbannad. Ha en underbar kväll. Undrar när min man ska börja fatta hur man beter sig.

Kommentarer
Postat av: angelica

jag gillar henne inte heller

2009-06-21 @ 17:46:57
URL: http://snultan.blogg.se/
Postat av: froidan [W - 07 & A - 08]

Haha, jag tycker med hon är grymt fuuul! Fattar inte vad alla ser i henne? Och hennes läppar?! :O Dom är inte ens fina, ser jämt torra och äckliga ut!!

2009-07-03 @ 12:09:24
URL: http://froidans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0