Ensam hemmakväll

Leo har åkt till sin brotha. Dom ska typ ha firmafest där ikväll. Jag vill också följa med men jag har ju sjukt ont. Nu är ungen dumpad hos mig iaf. Leo sa att han var trött. Han kryper runt som en tok. Han är inte trött. Jag ska försöka må bättre och dra till leos bror. Fast jag vet inte om det kommer bli så. Usch jobbigt. Inget godis finns det hemma heller.:(
Skit juh! Det skulle vara lugnt att vara hemma ikväll bara det fanns en stor skål med godis. Men nej. jag funderar starkt på att ringa någon så att den personen får komma hit och lämna godis till mig. Jag är ju sjuk. Jag borde få vad jag vill.

Kommentarer
Postat av: angelica

jag har inge godis. du kan få chips :D

2009-06-12 @ 19:26:11
URL: http://snultan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0