Boring

När fick du reda på att du var gravid? Kommer inte ihåg

Blev det en chock? Ja

Hur gammal var du? 19

Hade du mycket halsbränna? Ja mot slutet av graviditeten

Spydde du mycket? Inte så jätte mycket

Hade du mycket foglossning? Ja

Ditt sf mått som störst? What?!

Har du fått bristningar? Nej :)

Trodde du att det var en pojke eller flicka? Jag trodde det var en pojke. Jag har alltid vetat att mitt första barn skulle bli en pojke

Vad hoppades du på? Jag brydde mig inte

Gick du över tiden? Nej jag gick nästan en månad under tiden

Födde du för tidigt? ja jag sa ju det

Hur var förlossningen? Hemsk. Jag fattar inte hur jag kan vara villig att göra det igen.

Blev du sydd? Ja! Eftersom dom var tvungna att klippa i min pussy för att det var för trångt för james enorma skalle

Dragen med sugklocka? Nej

Hur många var inne i förlossningsrummet? James pappa var där men när krystvärkarna satte igång skicka jag ut honom och det var bara 2 stycken barnmorskor där.

Hade du någon nära med dig? Nej

Vilket BB födde du på? Karolinska

Hur stor var bebisen? "2925 tror jag jag vet inte hur lång han var för jag har inte pappret här.

Blev det en pojke eller flicka? Pojke

Vad fick den heta? James Curt ********* coleman

Var allting värt det? Yes annars skulle jag väl inte göra det igen

Kommentarer
Postat av: angelica

shobre..ska vi leka imorn då? moa kommer kl 9

2009-06-08 @ 14:23:36
URL: http://snultan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0