bara för att det är söndag

Jag har svina ont i magen igen. Leo ligger och sover och James leker med mina skor samtidigt som han "sjunger". Det regnar ute. YEJJ!! Livet är ju underbart. När jag imorse bad honom hämta james från hans säng så sa han varför gjör inte du det jag berättade att jag hade ont i magen igen och då sa han men jag har ju ont i ryggen. Pucko.

Jag har ingen lust alls att åka imorgon. Jag hatar ju som sagt västkusten. Men jag måste ju liksom. Det stinker fisk överallt på västkusten och allt går runt och är typ saltiga. Sjukt fult pratar dom också och sen beter dom sig som grottmänn. Typ hoppar från klippor som dom först klättrar upp på. Det är ju helt sjukt. Och helt ärligt så tycker jag att folk är lite fulare på västkusten än vad dom är i sthlm :) Jag kommer antagligen gråta första natten också.
Det är alltså seriöst så mycket som jag hatar västkusten. Jag gråter alltid när jag är där. Från sekunden jag sätter mig på tåget i sthlm så börjar jag längta tills jag får gå av det i sthlm och nynna på lite sthlm i mitt hjärta.
Att åka tåg med James är ju inte heller någon höjdare. men Man gör ju vad man måste liksom. Bättre än att åka buss som sisst. Nu ska jag plocka undan lite. Kanske sätta på en tvätt så jag har kläder tills imorgon. Jag vill inte gå ut med hunden iaf.

Just det om någon i sigtuna skulle kunna tänkas gå ut med lilla Ronja någongång mitt på dagen måndag, tisdag och onsdag så skulle det vara guld. Du får ju klart betalt och det behöver bara vara en liten kissrunda. Hon kommer bo i hällsbo under veckan.


Kommentarer
Postat av: angelica

ELLI ELLI jag kan hjälpa dig med ronja!!

2009-06-14 @ 15:14:23
URL: http://snultan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0