Nu ska jag fan komma igen

Jag vet att jag har varit riktigt seg på att blogga men jag har haft fullt upp.

Jag lyckades fånga James när han står upp på bild.

Åsså ramlar vi....


Kissemissarna växer och växer. Jag tror alla är hannar.




James håller på att fatta att han måste vara försiktig men bebisarna.



Nu ska jag försöka få James att sova en stund så att jag kan klä på mig och ta en promenad med hunden. Leo sover såklart fortfarande. Jag försökte få honom att gå upp och ta James imorse men det lyckades ju självklart inte. Att Leo någon gång skulle ta sig ur sängen för att ta James det kommer ju typ aldrig hända. Nej nu ska vi inte va sånna. Det har faktiskt hänt. Men det enda han gör är att hämta honom och lägga honom till mig så jag få ju ändå gå upp och ta hand om honom och sånt.
Menmen. Nästa inlägg blir intresant.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0