Min unge är en djurplågare!

Jag kom hem efter en promenad igår och James hade varit med Leo. Dom hade lekt med katterna. James brukar vara försiktig men inte nu längre. Stackars katt säger jag bara. Det är en hemsk film så till er som inte vill se djurplågeri kolla inte på filmen. Men lilla Henry (katten) är iaf ok nu. Han springer just nu runt på golvet som en tok.

När James var försiktig..


När James blev galen..


Här kommer filmen. För er som vågar se. Jag vågar knappt se. Hemsk liten unge vi har.

Kommentarer
Postat av: Linda

ÅÅÅÅÅÅÅÅ vad söta de blivit har ju fortfarande inte hälsat på dem eller för den delen dig:(

saknar dig ju...:(

vill komma till dig men kan inte johannes har öroninflamation som du kankse vet men nästa vecka har han fått pecelin jalla fall en vecka och då kanske vi kan träffas och bada lite.

kram linda ps johannes blev jätte glad av att se jamse på filmen:)

2009-07-17 @ 13:13:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0