Jävla internet

Eller nej. Det är min dator som har fuckat upp sig. Nu är jag hos mamma. Jag har inte kunnat blogga på grund av att min data inte funkar men det kommer nog fixa sig.. hehe.. Vi har iaf en 17 åring som ska bo hos oss i 2 veckor. Kul han är trevlig.

Jag ska ivä och köpa kattlåda nu eftersom kattngarna har börjar bajsa på golvet.. Underbart.
Jag ska försöka få Leo att ta med hans dtor hem idag annars så bloggar jag imogon från mamma igen. Jag älskr er sötnosar.

Anna! Jag försöker få tag på dig eftersom jag inte har pratat med dig sen du va aspackad och lovade att vi skulle ses förra veckan. Nu är din telefon alltid avstängd. Du har väl inte åkt till spanien utan att säga hejdå till mig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0