Foster=bebis

Jag fick en riktigt störd komentar. Jag tänker inte ens posta den men jag svarar på den.
Du har läst en bok?
Jag har sett tillräckligt många filmer, Läst tillräckligt mycket böcker/ på internet och pratat med tillräckligt många läkare för att veta en en bebis Känner. När jag sa att den skriker så skrev jag fel eller inte fel men det kommer ju självklart inget ljud men den vrider sig krampaktigt av smärta och böjer bak nacken och tar i med hela ansiktet. Om du vill kalla det reflex så får det stå för dig din jävla idiot. och har den inte lika mycket rätt att leva som alla andra. Kanske vi skulle döda alla förlamade som ligger och tar upp plats och tid på sjukhus tänk så mycket pengar och tid som går åt och dom. kanske borde vi bränna ihjäl dom? Dom kommer antagligen inte få ett bra liv sen.? Och som jag skrev så är det upp till varje kvinna att välja själv men jag får sitta och "rapa" ut hur mycket jävla propaganda som helst. Det här är min blogg. Sluta läs om det inte passar!
Eftersom jag själv har gjort abort och har en helvetes massa vänner som har gjort det. Så tycker jag att jag här sett och hört tllräckligt från båda sidor.
Om man inte är mogen för barn så ska man fan inte ha sex heller. Med sex kommer ett ansvar och att strunta i det ansvaret och hellre döda sitt kött och blod, sitt barn. vad ska jag säga?
Det spelar ingen roll hur mycket skydd du använder Om du har sex finns alltid risken att bli gravid.
Och av erfarenhet så vet jag också att de flesta kvinnor ångrar en abort men det finns fan inte många som ångrar att dom har behållt sitt barn.

Jag läste någongång om en kvinna som gjorde en sen abort. När barnet kom hur hel och välbehållen (jag tror det var runt vecka 24) så kämpade den som fan den låg där och kämpade för livet men istället för att läggas i en kuvas så blev den lagt på ett kallt metallbord där den fick ligga och dö den kämpade i flera minuter inna den dog. Läkarna fick inte göra någonting eftersom det var en abort. bebisen låg där och dog helt utan rättigheter. Det finns barn som har överlevt efter vecka 22. jag kommer ihåg själv när jag var i veck 22 och jag kände hur james låg där inne och sparlade. Hur fan kan man vilja göra en abort så sent. Ni får gjärna klaga på all propaganda jag skriver det skiter jag fullkommligt i om ni kommer med vettiga komentarer så är det bra annars kan ni dra. Jag hatar aborter nu och jag står för det.
Och som sagt så är jag FÖR fri abort i sverige jag tycker bara att man borde trycka lite på att det finns andra alternativ. Jag tycker att man borde höja byxmyndigheten och att alla ungar borde sättas i waldorfskolan så dom inte springer ut och blir kalas fulla och losar oskulden när dom är 12. yes jag sa det waldorf ungarna som går wadorf blir lätt lite efter i utvecklingen men på ett bra sätt. Dom är barn längre. iaf om jag sk tro min pojkvän rätt. jag ska iaf lära James att om han ska ha sex så ska han fan ta konsekvenserna av att bli  pappa också.

Detta blev ju ett ganska långt inlägg men jag var tvungen att avreagera mig lite. jag är hos mamma igen och vi ska ut med hunden snart runt 15 så ska jmes far ha honom i några timmar och sama sak imorgon men då på förmiddagen. Jag har så mycket som jag vill blogga om men jag hinner inte såklart efter som att jag är hos mamma men fan vad jag längtar efter min dator. Puss på er alla galna. Kom när Jmaes fyller 1 år till klockan 16 den 1 aug..

Kommentarer
Postat av: Sandra [2barnsmamma]

Jag har också gjort en abort men jag ångrade mig så sjukt mycket. Nu har jag två barn och skulle aldrig i mitt liv göra en abort till.

Som du skriver - har man sex så får man ta om man blir gravid.

2009-08-03 @ 14:25:40
URL: http://sandrastomberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0