En jävla massa kristendommar

Jag och mamma drog som sagt till öregrund där mammas bästa vän fyllde år. Hon är kristen.... Alla andra på den där festen var också kristna. Jag är ju grymt mycket emot kristendommen. Eller nej inte emot så. Andra får jätte gärna vara kristna men JAG äcklas av religion och jag gillar inte när folk försöker knuffa mig i "rätt rikting".
Annars var det trevligt. Det var någon kille där som jag var kär i när jag var liten hahaha. Han skulle gifta sig med en hmmm ja större variant. Så går det när man inte får mig. Alla kan ju inte få mig liksom då skulle ju Leo bli sur så då måste ju andra killar tvingas vara med size NOT zero.
Men öregrund var väl fint. Vi kom hem igår kväll och resten av kvällen låg jag på soffan och åt godis.







Åh lite bilder på katterna som börjar bli stora



Och James! Jag hittade honom såhär imorse. Jag hörde hur han gnällde lite men sen blev det tyst. han hade hittat sin flaska.


Idag blir det städ.  jag och leo är dukiga på att stöka ner så jag ska städa upp idag. Och tvinga leo byta lampor för det är kolsvart i alla rum förutom james, vårat och vardagsrummet.. Kul att bajsa i mörkret liksom Hahaha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0