Den nya bebisen

Leo har åkt iväg för att kolla på den nya bebisen som hans bror fick. Jag ville följa med men bilbarnstolen är i mammas bil så jag kan inte. Lika bra det jag måste städa här hemma. Vilket jag har gjort hela dagen. Om det är någon som är intreserad av vad Leo har gjort så har han sovit, vaknat och legat på soffan.
Jag antar att jag fortfarande är väldigt hormonell. Jag blir ledsen och arg för minsta lilla. Idag är jag verkligen inte att leka. med. Alla små saker som går fel blir jag as förbannad på. Tex nu när jag satte på James kläder och precis tänkte gå ut och sätta honom i bilen när jag kom på att det inte finns någon stol. Jag vill ju också följa med. jag ville träffa bebisen medans den luktar nyföding. Jag kommer antagligen inte få se den på några veckor eftersom jag inte drar dit utan Leo och då kommer den inte vara liten och lukta nyföding längre.
Nu gråter jag! Hur sjukt är inte det. Jag sitter och är arg över att Leo får träffa sin brorson innan mig! jag är ju helt slut i huvet. Jag är arg över att jag inte får sniffa nyföding och känna på små skrynkliga händer. Mest arg är jag på mig själv för att jag är arg.
Ta det inte fel. Sjukt kul för dom att dom har fått nyföding och jag är glad för deras skull. Men fan vad jag också vill ha mina bebisar. Jag vill ha dom tillbaka. Jag är så jävla arg. Folk tror att det finns en gud?! Var fan då någonstans?
Jag behöver tid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0