Äntligen hemma! Eller?

Jag längtade hem. Till katterna och min egen säng men när jag väl kom hem så märkte jag fort att semetern är slut. Komma hem till en stökig lägenhet som jag förövrigt städar just nu. Jag har hur mycket tvätt som helst. Jag har ingen koll på dagarna jag trodde det var onsdag. Nej tydligen är det fredag idag.

Just nu lagar jag lite mat av det som finns kvar i huset. Jag var tvungen att gå ner till ok macken tidigt imorse och köpa kattmat till lilla Tea som var utsvulten.
James sitter brevid mig och suger på en bikini.

Vi har ialla fall sett en massa riddare. vi gick på någon sorts Riddar marknad. Det fanns väldigt god mat där. Det pågick riddar spel också men det gick vi inte på.
Men det var skönt i sjötorp.
Här komer bilder från Sjötorp.











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0