Wake me up before you go-go..

Nu har jag vaknat. Leo har inte kommit hem än men jag ringde nyss honom och då sa han att han snart var klar. (Han har ett jobb i Uppsala). Nu har alla djuren vaknat också, det är bara James som sover fortfarande. Jag har jätte ont i huvudet och jag har bara drömt mardrömmar medans jag sov. Jag tänker skita i att plocka undan. Jag har diskat och tvättat en tvätt med kläder och satt på nummer två. så jag är duktig idag. Men kanske inte direkt någon fantastisk hemma fru.
Jag hoppas James sover tills leo kommer hem. Jag är helt snurrig och min kropp känns som spagetti. Fan bara för att jag skrev sådär så har han vaknat. Jag får gå och plocka upp honom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0