utmaning

Tack, Angelica för utmaningen.

Regler: Bloggaren skriver 8 fakta/(o)vanor om sig själv. Den som blir utmanad skriver ett eget blogginlägg om sina 8 fakta/(o)vanor. I slutet av inlägget skriver du 8 personer som du utmanar.

1. Jag gråter typ minst 3 gånger på en vanlig vecka.
2. Jag ser män som det svagare könet. Lätt killar är korkade. Helt seriöst så ser jag mig mycket starkare än alla killar.
3. Första gången jag var riktigt kär var när jag var 14
4. Jag äter inget som kommer från havet
5. James är det bästa som har hänt mig.
6. Nr 2 är Leo
7. Jag har typ inte vänner kvar. Helt sjukt men så är det. Trust no one. Jag har typ kanske 3 eller 4 kvar. och de är liksom allt.Lite sorgligt men klarar mig hellre utan än att ha en masa falska männiksor i mitt liv.
8. Jag och Leo har nästan slutat äta godis


Jag pallar inte utman någon.
ni slipper Jag tror inte det finns någon som jag verkligen vill veta 8 saker om.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0