usch

mitt hår ser verkligen hemskt ut. de värkar bli så att de blir en till färgning. jag har färgat håret 5 gånger på 2 dagar nu. helt sjukt. menmen så här kan ja iaf inte gå runt och se ut.

wanted igår iaf. leo slutade prata i telefon och vikollade på filmen och mös. den sög inte lika mycket som ja trodde den skulle göra MEN jag skulle nog inte palla se den igen.

imorgon ska jag till bvc tror ja. hmmm har inte riktigt någon koll. alltså förr mamma möte inte för att kolla james hälsa. leo åker nog på fredag igen, puffen.. :( jag överlever nog men de är dumt att han jämt e borta.


mina planer för dagen är att föröska undvika omvärlden med mitt hår


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0