trött

hm jag ska tina kycklingen och medans jag gör de så ska jag ta en promenad ner till sigtuna (självklart blir de en promenad jag har ju ingen bil eller körkort) jag ska köpa något  gott. sen blir de städ. idag så ska jag lova att jag ska fan fixa förrådet. eller lova tänker ja inte. emma kommer ju hit sen. men ok. emma kanske kan hjälpa till att fixa förrådet. de skulle ju va helt bäst. james blir lite crazy i sin gåstol. han mpste få tänder när som helst nu. han är febrig och gnällig och klängig och mörkrosa och dregglig och stoppar allt i munnen. så dom borde komma när som helst nu.

menmen jag drar som sagt ner till siggy nu.

xoxo elli

Kommentarer
Postat av: angelica

vad kul att du gilla den :D japp jag la till dig så vi fixar de sen när vi båda e online :)

2009-01-11 @ 14:09:44
URL: http://snultan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0