Städhumör!

Jag är på världens städhumör. Men det finns typ inget att städa. Så jag springer runt och torkar av lampknappar, hatthyllan, fönsterbänkar och sorterar upp allt småskit i lådor och sorterat allt. Jag hänger in kläder vi inte använder i garderoben i hallen. Det är helt sjukt men det kommer ju bli fett fint.

Zuko är fortfarande borta. Alltså helt seriöst nu, så hur kan en fisk bara försvinna från ett akvarium. Det är ju helt sick! plus att jag saknar Zuko.

Aja nu har James somnat i sin säng så jag ska släppa in Kiara (hon e ute) och fortsätta mitt städ.


A en sak bara jag är helt in love i twilight. den bästa jävla filmen alltså. Fan ja skulle kunna se den igen och igen och igen....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0