städ

nu städar jag för leo har tagit hem damsugaren. åh vad jag har saknat den. (jag äger en leonberger)
james och leo håller på och är manliga i soffan, alltså dricker öl och kollar på tv.(leo alltså james dricker inte öl) och jag plockar undan efter maten plockar bäddar james säng med rena lakan och tvättar och städar. hm de roliga är väl att jag faktiskt trivs med det. jag trivs med den jag är nu. hemmamamma. och jag trivs med att alltid ha hemtrevligt. de värsta som finns är när man har skit stökigt och någon kommer på ovänatat besök. man skäms som fan. så nu öär jag nöjd, med min familj och mitt hem. jag ska fortsätta. vet inte riktigt om de är sådär jätte populärt att damsuga 10 över 11 på kvällen så ja kanske får vänta med det tills imorgon.


xoxo elli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0