Städ va?

Nej nu ska jag fan plocka lite. och typ städa hallen och köket medans James är borta. Jag vill fortfarande att han kommer hem men det är ju iallafall skönt att kunna fixa till lite utan att behöva hålla koll på Jamie hela tiden. Saken är bara att jag måste komma igång. Jag har liksom fastnat framför datan.

Ikväll blir det bio tror jag. så James kommer ju vara borta från mig ikväll också. de känns som att han är borta nästan hela dagen. Men mamma vill ju träffa honom och att jag och Leo kan smyga iväg på bio medans är ju jätte bra.

Jag är verkligen jätte hungrig. Men orkar jag laga mat liksom? Hm jag tror nog att jag lagar lite mat. jag har inte ätit något idag överhuvudtaget. Så de blir något med köttfärs, det är nog det enda vi har hemma.


Undrar om jag lyckas fixa ihop en måltid som ser lika god ut som den här?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0