som sagt jag har tråkigt

vem - är i rummet med dig:  james
vem - tänker du på nu:  angelica ( jag tog den här från hennes blogg)
vem - pratade du senast i telefon med: mamma
vem - hus var du senast i:  Mitt eller räknas de här som ett hus? annars va de mammas
vem - är din favoritsläkting: öhm vet inte
vem - i din skola går dig mest på nerverna: går inte i skolan längre

var - går du i skolan: som sagt..
var - är din mobiltelefon: på gilvet brevis sängen
var - är din mamma: uppsala
var - sover du: i min säng
var - handlar du mest: ica eller coop
var - fick du tag i tröjan du har på dej: H&M
var - åkte du senast bil: till maxi och tillbaka
var - i ditt rum är du: jag är inte i mitt rum jag är i james rum

vad - åt du senast: en macka
vad - drack du senast: saft
vad - är det för färg på dina byxor: mörkblå
vad - är den närmaste saken som är blå: mina byxor och mitt linne
vad - har du på fötterna: svarta strumpor
vad - är din favorit färg: rosa
vad - för film såg du senast: någon på tv
vad - hör du just nu: tv.n står på i vardagsrummet

har du- sovit - i en annan säng: ja
har du - kört - över hastighetsgränsen: ja
har du- målat - om ditt rum: ja
har du- dansat - framför en spegel: ja
har du- fått - hicka: ja
har du- stulit - pengar från en kompis: nej
har du- hoppat - in i en bil med folk du just träffat: ja
har du- varit - i slagsmål: ja
har du- smugit - ur ditt hus: yep

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0