Plock och sånt.

Jag har lagt James nu. Jag ska plocka lite typ städa av diskbänken och sånt. Sen ska väl dogsen ut och kissas men dom får nog nöja sig med baksidan eller?

Jag är så sugen på nya möbler. Jag, Leo och hans mamma var på ikea igår och vi hittade en jätte fin sängstomme som vi båda vill ha och en massa annat. Jag är jätte sugen på att fixa till i alla rum så att det verkligen känns som hemma. just nu känns det bara som att vi har en massa provisoriska möbler tills vi hittar sånt vi verkligen vill ha.
Vi ska iaf tapetsera i vårat rum nu. Rött ska det bli, med en massa trä och sånt tror jag. Sen ska vi ta James rum. Jag är verkligen jätte sugen nu. Men jag lär väl få vänta.

Just det vi har köpt en ny vagn i örebro. Sjukt mycket snyggare och större. Den gamla var trasig och såg ut som en dockvagn om man jämförde med andra vagnar och James var för stor för den. Han fick liksom precis plats att ligga i den. Att ha en ny vagn för mig är nog lite som att köpa en ny bil för en kille. Jag vill ut och köra den hela tiden. Jag älskar den och jag ska pimpa den som fan.

Hahaha jag hör Leo i sovrummet leka med James gåstol. Hahaha han trycker på pipknappen.. Hahaha Han är väl lika road av den som James.


xoxo elli


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0