nu sitter vi här

jag har james i knät så ja pallar inte skriva med stor bokstav. james ör bråkig men väldigt underbar. klockan e 24 och jag lär inte få sova på ett tag. james vill ju vara vaken tills 3 på natten nu för tiden. om 5 timmar åker vi till idre. jag ska packa och försöa få tag på mamma.
jag hoppa....jag var tvungen att lägga James i sängen ett tag han är för bråkig. Jag ska iaf packa ner allt och hitta en pyjamas att sätta på Jamie nu för i  natt.

Just nu James äter sina små tår.

Tidigare ikväll.

Jag råkade blund men jag älskar James på den här bilden han har värsta Hey baby minen. Han ser lite flirtig ut. eller något. Han är i varje fall väldigt söt som vanligt. (Whats up with my hand??)

Han ska alltid hålla ögonen på kameran.

Nu har han vänt på sig igen från rygg till mage. Jag ska sätta på honom pyjamas nu och hoppas att han somnar snart så att jag får sova nån timme i natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0