nehepp

leo snackar fortfarande i telefon. om jobb som vanligt. de skulle va skönt att ha en dag utan jobb. för leo alltså men skönt för mig. va va liksom nyss på hans jobb i en timme typ hahaha (bus) och sen när vi kommer hem för att mysa och kolla på film så sitter han och snackar jobb på telefon istället. men aja de va jag som valde att bli tillsammans med en arbetsnarkoman.

ja kan berätta om mitt hår istället. (bilder kommer sen) det blev rosa/orange och sen färgade ja de igen och de blev typ gult honung öhm ja vet inte va ja ska kale de leo tycker att de är snyggt jag tycker att hej jag ska ha mössa på mig tills jag har fixat de här. fan att ja aldrig lär mig att inte föröska mig på sånt här själv.


haha just de jag skrev "jag älskar er alla / elli puss puss" på leos kontor tavla så att alla på kontoret blir jätte glade när dom kommer dit imorgon. bra va? jag är värsta solen som lyser upp folks dagar hahaha.



Kommentarer
Postat av: angelica

visst kan ja göra de. säg vad du vill ha bara

2009-01-07 @ 00:08:25
URL: http://snultan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0