mariefred

Jag, Leo, James, Stella och Kiara var i mariefred idag. hela familjen alltså förutom Tea och fiskarna. Leo skulle ha 2 möten och jag hmmm följde med.

Nu e vi iaf hemma. Leo jobbar, James halv sover och jag bloggar. Mycket mysigt.

Vi stod parkerade precis såhär. Så om det skulle vara sommar nu så skulle det lika gärna vara jag som hade tagit den här bilden från bilen. Det roliga är att jag trodde att de var en stor isig parkeringsplats när det i själva verket var typ en sjö. hahhaah

Kommentarer
Postat av: angelica

okok jag kanske kan komma över någondag =) men ja hör av mig lite längre fram, men kanske söndag eller måndag o sen ja hela nästa vecka har jag iofs inget inplanerat.. men jag hör av mig på mobben :D hehe

2009-01-22 @ 19:52:02
URL: http://snultan.blogg.se/
Postat av: Anonyma

roligt med en trpp så där =) Alltid skoj att komma bort lite :P

2009-01-23 @ 12:05:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0