Lek i natten...

James är fortfarande pigg men det gör ingenting för jag är pigg som fan. Jag har druckit en massa cola och nu ska jag dricka te. Jag och James har lekt på vardagsrums golvet med clownen James nya favorit verkar det som. Hur mycket man än knuffar på honom så komer han alltid upp på fötter. Han är iaf väldigt stryktålig och dreggel tålig också verkar det som eftersom att James vill ge clownen en massa pussar.








Nu har han fått på sig pyjamas iaf. Han ligger i sin säng med nappisen (flaskan) och blundar. Inte sover men blundar.

Leo ligger och sover. Vilket är bra eftersom han ska köra imorgon. Jag fick ett gulligt sms från honom klockan 00.15 "Du är världens bästa mamma och flickvän min prinsessa puss" värsta gulligt att han skriver sånt när jag är i rummet brevid. Jag gick in till honom och han låtsades att han sov. Jag frågade varför han hade skrivit smset men han mummlade bara. Men antagligen va det för att han hörde att jag gick runt och sa typ mumin och lekte med James. Hahhaa..
Åhh min älskling har huvudvärk. Men jag fixade nyss alvedon till honom. Det verkar som att James tänker somna. Jag tar nog ut Kiara på en sväng.

Hahaha just det, Leo kallade mig en psykotisk bloggare. För att jag bloggar hela tiden om ingenting typ...


Kommentarer
Postat av: Sara

vilken sötnos! :)

2009-01-30 @ 21:18:35
URL: http://sarrrra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0