kvällen

de va en väldigt intresant  kväll. hmm men de va kul som fan. faktiskt. de va en sån där kväll som skulle kunnat ha varit perfekt men inte riktigt ville bli de endå. av olika anledningar.
menmen nu är de tid för att jag ska bli vuxen. nu va sista kvällen som jag fick leka. nu blir de hemma kvällar med barn och hundar.  nu får ni vänta länge tills ni ser mig ute igen. men de va bra. att jag fick en sista kväll.

de blev en bild från igår iaf den är typ lite sådär "hej jag heter emma och nu blundar jag" men ändå så tycker jag om den.  nästa bild e på james innan jag gick hemmifrån. han har ätit. jo jag tror ju inte på de där att torka ansiktet varje gång de kommer mat utanför munnen. jag tycker att när barnen e så här små så låt dom kladda så att dom får en trevlig matupplevelse. om man torkar och håller på hur kul e de??

min nu bästa vän när ja har märkt vilka falska kossor alla andra e

mmmm någon som e sugen på morotspuré?


Kommentarer
Postat av: angelica

haha jag e typ tvärtom =p jag torkar alla ungar när jag får chansen =p hahaha.

fast sådär när man har ett barn på heltid så tror jag knappast man orkar efter ett tag =p hehe

2009-01-11 @ 14:11:35
URL: http://snultan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0