Kanske lite sömn?



James spydde ner sängen och jag har självklart glömt plastlakanet så jag får tvätta allt. Men nu är allt bytt och James har en ny flaska och ja hoppas han kommer somna snart. Men de värsta är att han ser jätte pigg ut så jag kommer antagligen vara uppe sent i natt.

Imorgon blir det mycket tvätt ifrån Örebro till vi åker på fredag morgon. Leo vill att vi åker tillbaka till Örebro imorgon kväll så att vi inte behöver åka så långt på fredag men jag tycker tvärtom. Att det är jobbigare att åka små korta resor och packa ur bilen och packa in i bilen. jag vet inte om jag kommer blogga ifrån idre för Leo vet inte var hans bärbara internet är. Så vi får väl se om han hittar det. Jag vet inte ens hur länge vi blir borta. jag tror

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0