känner du din pojkvän?

Vad heter han?: leo
Vad har han för favoritfärg?: hm vet inte men de måsta vara laserat hahah
har han för ögonfärg?: Blå
Klädstil?: målar kläder för de mesta annars ok men han borde ha mer rosa
Har han färgat håret nån gång?: ja jag tror de
Längd?: 192 tror
Har han klippt sig någon gång?: Ja
Har han piercat sig?: ja
Har han några tatueringar?: ja
Dricker han?: ja
Röker han?: ibland och ja
Vad har han för mobil?: sony ericsson tror ja
Vad vill han bli när han blir stor?: härskare över universum
Vad har han för färg i sitt rum: sitt rum?: blå
Har han någon/några systrar?: hahahha ja 1000
Har han någon/några bröder?: haha ja 1000
Är han född i sverige?: Ja
Vad är hans favoritmat?: iiiiih ja vet inte
Vilken mat hatar han?: fisk
Vad tror du att han skulle göra om han vann 1 miljon?: köpa en helt ny garderob och köpa smarta saker sen
Vad brukar han göra efter jobbet?: komma hem till mig och james
Vad heter hans pappa och mamma: mamman heter mona och pappa peter tror jag
Har han bråkat med nån någon gång: ja
Vad brukar han göra på helgerna: vara med mig
Vad har han för musiksmak: som min nästan
Brukar han svära mycket?: ne inte jätte mycket
Vad för bil kör han?: bmw
Hur/var träffades ni första gången?: han ringde på en annaons om hundvakt och jag svaraade och passade hans hund
Vad är han rädd för?: att förlora mig hahhaa
Vad påminner dig om honom: allt möjligt
Vad var det första han sa till dig: typ hej vader bär alltid runt på de där benet
Vad var det första du sa till han: typ tihihi tihihihi tihihi
Vad brukar ni oftast skicka sms om: puss och sånt
Är han beroende av något?: Nikotin & Koffein och mig
Vad kallar du honom: leo eller tårtbiten hahaha eller älskling eller papi eller ibland mamma hahaha
Vad kallar han dig: älskling
Tränar han: Inte längre
Hur länge har ni vart tillsammans: typ 5 månader kanske

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0