jag orkar inte

de känns inte riktigt som att 2009 kommer bli så jävla bra. iaf inte början jag ska verkligen nu i början försöka fixa allt som har gått fel förut. jag ska försöka bli bra. inte sähär dålig och dum som jag har varit de här året för jag har verkligen varit sjukt korkad de här året. men allt de ska jag föröska fixa nu. de här ska bli ett bra år. om ja så kommer få offra sjukt mycket så ska jag fixa allt som har gått snett.

från imorgon så ska jag fixa allt. allt jag någonsin förstört ska fixas imorgon.


jag och leo har iaf bestämt att vi ska fixa ihop en massa pengar och sen ska vi in till stan och shoppa som fan i helv. men de lär ju ta ett tag eftersom de är en massa annan skit som ska betalas också. menmen ja ska föröska vara positiv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0